http://addurl.nu Marina's Books : "Кралете на трилъра" или моят отговор на въпоса: А сега какво да чета?

13 August 2015

"Кралете на трилъра" или моят отговор на въпоса: А сега какво да чета?


От доста време на сам търся начин, по който да преценявам коя да е следващата книга, която да захвана. Предполагам, че повечето хора, които обичат да четат, но не са запознати обстойно със светвната литература имат същия проблем. Много е неприятно, когато си прочел някоя прекрасна книга, толкова силна и въздействаща, и не знаед дали седващата ще може да те накара да се чувстваш пак по този начин.


Аз съм пробвала какви ли не начини за справяне с проблема, наречен от мен: 'А сега какво да чета?'

Опитвала съм да обикалям из книжарниците и книжните пазари с часове в четене на резюмета и гледане на обложки. Ровила съм се в различни сайтове за книги и хората, които ги четат. Дори има периоди, в които четях книги само от един автор или от една поредица, само и само да не рискувам някое книжно разочарование. Открих обаче, че едни и същи автори и герои лесно и бързо ми омръзват (след 5тата книга примерно).
И така един ден по препоръка на майка ми захванах една от книгите от поредицата "Кралете на трилъра" на издателство Бард. И тогава ме осени гениална мисъл, толкова проста и толкова гениална, че не можах да повярвам че не се бях сетила по-рано. Това беше решението. Не е нужно да се четат книгите последователно, рядко между тях има връзка. Запознаваш се с различни автори... А най хубавото е, че книгите са разнообразни като поджанрове.  Искам да кажа, че някои са по криминални, някои по-риключенски, по - исторически и т.н.

Безкрайно съм щастлива, че намерих решение на моя проблем: А сега какво да чета?
Сега всяка книга е гарантирана приятна изненада, нова вълуваща история и прекрасни емоции.

No comments:

Post a Comment